Renginių organizavimas

Renginių organizavimas – inSpotlight komandos gyvenimo būdas. Renginių organizavimas – kūrybiškas procesas, reikalaujantis ne tik originalių idėjų, bet ir kokybiško renginio idėjos įgyvendinimo. Čia mums itin praverčia sukauptas renginių organizavimo patirties bagažas: organizuodami skirtingų tipų renginius ilgainiui subūrėme didelį nuolatinių ir patikimų partnerių ratą, kurie padeda įgyvendinti pačius netikėčiausius užsakovų norus.

Vienas svarbiausių gero renginio sėkmės faktorių mums ir, tikriausiai, daugeliui kitų renginių organizatorių, yra tinkamos erdvės parinkimas su jai keliamais reikalavimais: miesto centras, geras privažiavimas, parkingas, kokybiškas aptarnavimas ir t.t.. Beveik neabejojame, kad vadovaujantis šiais kriterijais, viešbučiai būtų lyderiai.

 

quote 1

 

 

Mes savo klientams stengiamės pasiūlyti šiek tiek daugiau. Šiek tiek daugiau netikėtumo, nukrypimo nuo standartų, idant suteiktume renginio svečiams naujų malonių patirčių.

Nežiūrint to, ar kalbame apie dabar madingus „vartotojų įsitraukimus” (angl. engagement) ar „išmaniasias technologijas“, mes nuolat ieškome naujų būdų, kaip padaryti renginius patrauklesnius, įtaigesnius, labiau įsimintinus.

 

NUOTRAUKA-45.5

 

Kaip vienas mūsų klientų nustatė mums KPI – „apie mūsų renginį svečiai turės kalbėti dar mažiausiai dvi savaites“. Ir tai nebūtinai turi reikšti daug „šviesų ir garso“.

Vis dėlto neretai ieškant to naujausio, įdomiausio technologinio sprendimo ar užsiėmimo, pamirštama kam iš viso to reikia, kokią žinutę tai komunikuoja. Tuomet akivaizdu, kad išvaizda ir forma užgožia turinį. Arba turinio apskritai nelieka.

Mes žinome, kad pavykęs renginys – tai pirmiausia aiškus pajautimas, kas žmones emociškai įtraukia ir jaudina, kruopštus planavimas bei dėmesys detalėms. Ir tik tuomet pasirenkami technologiniai sprendimai, padėsiantys įgyvendinti renginio viziją ir pasiekti trokštamus tikslus.

Todėl reikia atsargiai įvertinti pasitelkiamas technologijas – numatyti kokią naudą jos suteiks renginiui. Neužteks į renginio programą įtraukti virtualios realybės (VR) pasivažinėjimų amerikietiškais kalneliais ir naiviai tikėtis sėkmingo renginio. Arba sukurti konferencijai programėlę ir manyti, kad visi liks sužavėti. Pirma išsiaiškinkime, kokias problemas turi tai spręsti ir kokią žinutę skleisti, ir tik tada pasirinkime sprendimui tinkamas technologijas.

Taigi tiesa yra ta, kad vien technologijos blogo renginio neišgelbės ir nepavers geru. Tačiau galimybės yra neribotos, kai jos yra pasitelkiamos kūrybingam problemų sprendimui.

Dažnai organizuodami renginius prekės ženklams sulaukiame klausimų, ar mes galime pasiūlyti sprendimą, kuris ženkliai padidintų pardavimus?. Tai nėra visiškai teisingas požiūris. Iš esmės, organizuodami prekės ženklų renginius, turėtume galvoti apie tai, kaip sukurti tokią patirtį klientams, kuri leistų užmegzti su jais ryšį ir skatintų jų lojalumą? Ir toks sprendimas yra.  Turime kurti pridėtinę vertę, kurios ir siekia klientas – būti bendruomenės dalimi, jausti ryšį su prekės ženklo komunikuojamomis vertybėmis.

 

_MG_2685

 

Ateitis priklauso tiems, kas sugebės išlaikyti „super“ galių įgijusių klientų lojalumą, suteikdami jiems šiek tiek daugiau už kitus: šiek tiek daugiau emocijos, socialumo, tikro bendravimo. Būtent tai suteikia dėmesingas renginio organizavimas. Emocinis ryšys, bendruomeniškumas ar atviras vertybių demonstravimas anksčiau laikytas dogmatišku postulavimu, dabar yra ateities valiuta.

Ir būtent todėl, renginių organizavimas niekada neišeis iš mados.