Produktų pristatymai

Produktų pristatymai – viena iš naujo produkto įvedimo į rinką priemonių. Priklausomai nuo produktų, organizuojami išskirtiniai renginiai – produktų pristatymai visuomenei, uždari pristatymai išskirtiniams klientams, partneriams ir žiniasklaidai arba promo akcijos, pristatančius produktus jų prekybos arba netikėtose netradicinėse vietose.

Produktų pristatymai apima mūsų siūlomus kompleksinius sprendimus, keliančius prekės ženklo komunikacijos efektyvumą. Produktų pristatymai – renginiai, kurių metu pristatomi produktų privalumai, gerosios savybės, lemiančios pristatomo produkto išskirtinumą.

Išmanome skirtingų produktų pristatymo specifikas – kiekvienam prekės ženklui sukuriame originalią produkto pristatymo strategiją ir ją įgyvendiname. Pasitelkdami netradicinius produktų pristatymo būdus, pasiekiame norimą auditorijos susidomėjimą.

 

_MG_8865          DSC_9582          374192_484516258273824_857847989_n